Ensimmäinen teoriatunti läpikäyty. Tunnit alkoivat tasan viisi, mutta olin 20 min etuajassa. Kun astuin autokoulun ovesta sisään ihmettelin, että miksi täällä on näin paljon porukkaa.. (kunnes tajusin, että luokka oli täynnä tulevia mopolijoita). Rehellisesti sanottuna tunsin itseni hieman vanhaksi. Viiden maissa oikeat moottoripyörä oppilaat alkoivat valua koululle, hetken oltuani siinä tajusin, että olen todella luokan nuorin. Tunsin itseni todella pieneksi ja nuoreksi.. Ja kaikkein parasta on, että olen ainut naispuolinen oppilas jos mukaan ei lasketa liikenneopettajaksi opiskelevaa naista. Meitä oli ainakin kahdeksan. Olin hyvin mukana teoriatunnilla, koska olin jo edellisinä päivinä lukenut kirjaa. Oppi varmasti jääkin paremmin päähän kun sitä lukee ja kuulee (ja ymmärtää) moneen kertaa. Illemmalla vähän kotitehtäviä ja eiköhän se siitä lähde. Ensimmäisiä ajotunteja on kai juhannusviikolla tulossa.. Jännittää jo valmiiksi!