Eilinen ajo meni suhteellisen hyvin, vaikka se olikin ensimmäinen kerta oikealla tiellä :D Ajoimme helppoja risteyksiä, joissa meidän ei hirveästi tarvinnut väistellä  oikealta tulevia, katsottiin vähän ajolinjoja ja kääntyessä ryhmittymistä ja vilkun käyttöä ( meinasi välillä aina jäädä päälle). Ensin ajoin toisena eli siis toinen oppilas "johti" joukkoa, minä hänen takanaan ja autokoulun opettaja auton kanssa perässä. Jossain vaiheessa vaihdettiin toisinpäin, että minä olin ensimmäisenä. Harjoittelua kaipaan vielä, mutta kuten sanoin meni ihan hyvin. Yksi risteys oli paha kun en tajunnut, että vasemmalta tulee auto (minulla oli siis kolmio) ja menin ehkä vähän liian pitkälle, (en kuitenkaan auton eteen) mutta olisin voinut varautua paremmin. Ja jalankulkijoita pitää tarkkailla enemmän vielä.

Tunti oli positiivinen kaikin puolin, saimme jopa kokeilla ajaa 60km/h vähän matkaa. Ainut ongelma muodostui oikean jalan asennosta, ajon päätteeksi nilkka oli päältä kipeä, olin varmaan pitänyt itä jotenkin huonossa kulmassa. Ensimmäinen lause minkä sanoin kun lopetimme ja sain kypärän pois päästä oli: "Hirveesti pitää huomioida kaikkea. Paljon enemmän kuin autolla!" Ja tottahan se oli. Näkökenttä on myös paljon suppeampi kuin autolla ajaessa, joten se hankaloittaa tottumatonta.

Ensi viikolla olisi sitten seuraava ajotunti, saa nähdä miten silloin käy.