Etusivu
| Nettikasinot Parhaat nettikasinot Suomalaiset nettikasinot Uudet nettikasinot Pikakasinot Kasinobonukset Ilmaiskierrokset
| Selaa blogeja | Rekisteröidy

Kirjaudu

Silkkiavain

keskiviikko, 29. elokuu 2012

Raflaburger


Jaa
Kommentoi Lähettänyt: lemony - 29.8.2012 klo 18.46
Tunnisteet:

Kommentit

Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.

Ladataan...
  • Näitä stalkkaan

    • Face tomorrow today
    • Jauhot Suussa
    • Kaikki äitini reseptit
    • Kakkusuu
    • Kinuskikissa
    • Kokit ja Potit
    • Kyllä äiti tietää
    • Mansikkamäki
    • MouMou
    • Pullahiiren leiontanurkka
    • Taikina Taivas
    • Unelias kokki
  • Näitä olisi tarkoitus testata


    ✩ Whoopie
    ✩ Tryffelikakku
    ✩ Cake pops
    ✩ Mokkatryffelit
    ✩ Samettinen suklaamoussekakku

  • Blogi-arkisto

    • 2012 (216)
      • Lokakuu (16)
        • Uusi blogin osoite
        • Muutto edessä
        • *Klik* ja se on poissa
        • Eihän tästä nyt tule mitään
        • OMG sitä tavaran määrää..
        • Whoopie!
        • Vaalea vetopohja
        • Hiutalemuotti liivatteesta
        • Mangohyydyke
        • Uutta ohjetta tänään myöhemmin (:
        • Thanks for nothing
        • Täti, tätsy
        • Huippumalli haussa -again
        • Täytepitkoja
        • Oletko NAAMAT?
        • Liikenne takkusi
      • Syyskuu (107)
        • Piparkakkutalo
        • Piparitaikina
        • Päivä vain paranee koko ajan
        • Lauantai 29.9.
        • Pizzaperjantai on täällä taas
        • Ei niin kiva syksy
        • Koulujuttuja
        • Autokakku
        • Porkkanakakku 10-12 palaa
        • En usko, että se oli minun syyni
        • In the mornig, before school
        • Se tunne kun rahat ei ehkä riitäkkään
        • The time of fall
        • Leivontapäivä- ehkä huomenna
        • Roskaposti paranee koko ajan
        • Mehevät suklaamuffinssit
        • Kävi samoilemassa metsässä
        • Uusi löytö
        • Ja nyt vielä hikkakin
        • Uudet saappaat!
        • Oma keho, oma päätös
        • Sunnuntai, ei kun siis maanantai ?
        • Sydämellinen mustikkapiiras
        • Aave Mariaa
        • Day 21 Sometimes
        • Kuinkas sitten kävikään..
        • Vehnärouhesämpylät
        • Tilannepäivitys #2
        • Tilannepäivitys #1
        • Day 20 Man-made
        • Etana etana näytä sarvet
        • Leaf picture
        • Day 19 Underneath
        • Leijonansydän leivoksia
        • Day 18 Price
        • Ohuen ohut tortillapizza
        • Kuin uusi koti
        • Monday 17th September
        • Like a toy soldier
        • Suklaapohjainen juustokakku
        • Day 17 In my fridge
        • *Haukotus*
        • New pictures with Canon 600D
        • Day 16 Strange
        • New fridge
        • Photo a day challenge
        • More or less?
        • Dolycoris baccarum
        • Muutamia otoksia uudella kameralla
        • Reseptiarkisto; omppuhillo
        • Punainen omenahillo
        • Päivä alkaa hiljaisesti
        • Potatoes on the field
        • Ai perkele!
        • Uusi mies elämässäni
        • Uusi kamera
        • iiiiiip!
        • Sleepy sleepy
        • Mausteinen omenahillo
        • Omenavarkaisiin
        • Bostonpulla ja pari muuta
        • Brownies wannabe mokkapalat
        • Ugg
        • Odotetaan Vuodatuksen tuen vastausta..
        • Dome Karukoski - Leijonansydän
        • Cold, so cold ;/
        • AuPuvA!
        • Broileripasta yhdelle (;
        • Muutama vadelmakakku...
        • Auton lämmitys
        • Voi ihanammin aamu enää alkaa..
        • Sunday 9th
        • Kauppaan --->
        • Musica ‼
        • Itsetehty ruisleipä!
        • Jos haluu lettua..
        • Pizzaperjantai
        • Korvareiät, korvisreijät
        • Talonpojan piparit
        • ...ja sitten jälkiruoka
        • Syömään!
        • Mansikkakakku + futiskoristeet
        • Oi, ihana autuas televisio!
        • Kohteliaisuus haloo!
        • Suklaakoristeita YKSINOIKEUDELLA
        • Oman elämänsä superhtähti
        • Suklainen omppukakku
        • New AXE for her - ihan turha
        • Väsymys, tuo joka aamuinen örkki
        • Omput pakastumaan
        • Ajatuksena suklainen omenakkku
        • Omppupiirakka
        • FOOOODiska
        • I'm in a army nown
        • YKSINOIKEUDELLA
        • Love THE PIE! :)
        • HuoMenTa
        • Onko se näin?
        • UGGG
        • EI VOI OLLA TOTTA my pictures!
        • mmm, makkaravälipala
        • Oi takka, ihana takka
        • Tahtoo munaa
        • Paperi, kynä ja paljon mielikuvitusta
        • Eastwick finito!
        • Muuttomies, muuttonainen.. muuttohenkilö
        • PS. I love you
      • Elokuu (35)
        • Perjantai on pahin - kirjaimellisesti
        • Asics Gel-Power Play Hi
        • Rölli ja metsänhenki
        • Salainen ihailija
        • TAIVAS VARJELE
        • Sohvan pohjalla on hyvä olla
        • Sohva on linnani, videot ovat viihdettäni
        • Auttakaa hölmöä linkityksen kanssa!
        • Troppeja, lämpöö ja teetä
        • Meren äärellä
        • Raflaburger
        • Jukka perkele
        • Aamukahvilla
        • Mustikkapiirass
        • Kiiltomatukka
        • Kiira Korpi-mallisto
        • Skinka-potatisloota
        • Pyykkiäää-ää (tule ja kuunteles tää biisi)
        • Ou ou ou ou !
        • Kirppis, kirpputori, wanhan tavaran putiikki
        • American apple pie
        • Blogger formaatti?
        • Sarjassamme ihanaa!
        • One apple martini, please!
        • HÖH
        • Viety, varastettu, anastettu
        • Nippu, setelinippu!
        • Menestysblogin salaisuus
        • Nimeni on stalkkeri, sisustusstalkkeri
        • [x] Roskapostia
        • Dappa dapa daa
        • Blogi helvetti
        • Back to School
        • Kun ei saa mitään valmiiksi -syndrooma
        • Vauvan sukat (työn alla)
      • Heinäkuu (2)
        • Viimeinen ajotunti ja ajokoe!!
        • Papilio machaon
      • Kesäkuu (25)
        • Herää pahvi, ajoit ohi!
        • Pulla pullava
        • PErkele!!
        • Carly Rae Jepsen - Call Me Maybe
        • Elokuu - Saatilla
        • Kuningasidea - Enemmän duoo ku sooloo
        • Muffinit
        • Työtä, rahaa, lomaa ja bensaa
        • It's raining water like hell
        • Pyöräilyä
        • Neljäs ajotunti - kolmas liikenteessä
        • Mansikkakakku
        • OBS! Ylös, ulos ja pyörän selkään
        • Ajotunti nro 3
        • Toinen ajotunti - liikenteessä!
        • Ajotunti nro uno
        • Matkalla moottoripyöräilijäksi osa 2
        • Kesämieli tulee hyvällä musiikilla
        • Uutta pintaa
        • Pitikin sattua
        • Matkalla moottoripyöräilijäksi osa 1
        • *puuh, plääh*
        • Projekti mummontupa osa 1
        • Projekti mummontuvan maalaus
        • Matkalla moottoripyöräilijäksi osa 00
      • Toukokuu (3)
        • Summer job thing
        • Valmistujaiset- what about the gifts?
        • Operaatio omenapuut
      • Huhtikuu (8)
        • Mummontupa
        • Macaron
        • Löytöjä
        • Kirppua kiertämässä - Tukholmassa
        • Työrupeama osa 1
        • Silkkikasvi pääsiäistunnelmissa
        • Pääsiäiskoriste suklaasta
        • Västäräkistä vähäsen...
      • Maaliskuu (20)
        • Pääsiäiskoristuksia
        • Sokeritöitä
        • Suklaapäivät
        • Miten kävikään
        • Fotografia
        • Kätköistä löytynyt
        • Oi talvi!
        • Viherpeukalon arkea
        • Jos luulet jaksavasi, ajattele vielä kerran uudelleen
        • Elämää, ei sen enempää
        • Kuntokuuri jatkuu
        • Se mitä kahden tunnin "hikoilusta" jää jäljelle
        • Det snöar
        • Naistenpäivänkakku
        • Naistenpäivä
        • Kesäkuntoon 2012?
        • Lutunen karvanaama
        • Lutunen karvanaama
        • Sormet mullassa
        • ALOITUS
  • Henkilötiedot

    My little black book ;)
    Parikymppinen ravintolokki + leipuri-kondiittorin alku kertoilee elämänsä eri kulmista - usein myös kuvien kera.
    Kommenttien jättö on enemmän kuin suotavaa.
    "Don't be afraid, I´m very gentle (;"

  • Tagipilvi

    Hillot Hyydykekakut Jälkiruoat Kahvikakut & muut kakut Koristeita Leivokset Leivät Matkalla moottoripyöräilijäksi Muuta Neulominen Piirakat Piparit & keksit Pullat & sämpylät Ruoanlaitto Räpsittyjä Sormet mullassa Täytekakut Viinerit

Tietoa Vuodatus.netistä | Rekisteriseloste | Käyttöehdot | Yhteydenotto

Powered by Vuodatus.net